Андрій МЕЛЕШКО: Нам потрібно знати думку мешканців: чи правильно діємо, де недопрацьовуємо. Так спільно зробимо більше і краще - Газета №14 (№1067) - Архів за 2016 рік - Каталог статей - Редакція газети "Вісник Розділля"
 
Меню сайту
Категорії розділу
Газета №1 (№1054) [7]
Газета №2 (№1055) [7]
Газета №3 (№1056) [12]
Газета №4 (№1057) [22]
Газета №5 (№1058) [22]
Газета №6 (№1059) [11]
Газета №7 (№1060) [21]
Газета №8 (№1061) [20]
Газета №9 (№1062) [24]
Газета №10 (№1063) [16]
Газета №11 (№1064) [18]
Газета №12 (№1065) [18]
Газета №13 (1066) [15]
Газета №14 (№1067) [13]
Газета №15 (№1068) [24]
Газета №16 (№1069) [19]
Газета №17 (№1070) [19]
Газета №18 (№1071) [17]
Газета №19 (№1072) [14]
Газета №20 (№1073) [19]
Газета №21 (№1074) [19]
Газета №22 (№1075) [19]
Газета №23 (№1076) [16]
Газета №24 (№1077) [10]
Газета №25 (№1078) [19]
Газета №26 (№1079) [10]
Газета №27 (№1080) [9]
Газета №28 (№1081) [7]
Газета №29 (№1082) [7]
Газета №30 (№1083) [6]
Газета №31 (№1084) [8]
Газета №32 (№1085) [5]
Газета №33 (№1086) [9]
Газета №34 (№1087) [17]
Газета №35 (№1088) [14]
Газета №36 (№1089) [14]
Газета №37 (№1090) [13]
Газета №38 (№1091) [11]
Газета №39 (№1092) [15]
Газета №40 (№1093) [14]
Газета №41 (№1094) [12]
Реклама
Статистика
Каталог статей
Головна » Статті » Архів за 2016 рік » Газета №14 (№1067)

Андрій МЕЛЕШКО: Нам потрібно знати думку мешканців: чи правильно діємо, де недопрацьовуємо. Так спільно зробимо більше і краще

  Згідно з усталеною віддавна  традицією перші керівники  міст, областей та районів звітують перед громадою за перші 100 днів після обрання чи призначення їх на посаду. І хоча такий відчит ніде не прописаний офіційно, владні очільники та градоначальники завжди вишукують нагоду, щоб зустрітися з громадою і поділитися про зроблене, наміри та плани, вислухати зауваження та побажання. 
  Минулої неділі така подія відбулася і у Новому Роздолі. І хоча у пресі вона була анонсована як “Зустріч міського голови Андрія Мелешка та керівників структурних підрозділів міської ради з новороздільцями, на якій буде обговорено поточну ситуацію у міській господарці та інші важливі для громади питання”, це все – таки був неформальний звіт за перші 100 днів діяльності на посаді. З такої нагоди у актову залу МБК “Молодість” прийшло чимало городян, депутатів міської ради, керівників міських громадських та партійних організацій. Усім було цікаво вочевидь послухати, як побудує доповідь міський голова: чи вдасться до улюбленого бюрократами прийому – з годину вимотати аудиторію монотонним читанням статистичних показників “за звітний період”, а потім відбуватися загальними відповідями “ні про що”, чи відверто оповість про головне – і зі зробленого, і про те, що необхідно зробити. Пояснить, чому зволікають із вирішенням тих чи інших проблем. 
  Відразу зазначимо, що Андрій Мелешко обрав другу, демократичнішу модель дискурсу. Судячи із реагування загалу, тональності запитань, нечисельних реплік, практично відсутність критичних зауважень на його адресу, новороздільці сприйняли звіт міського голови позитивно. А щоб про діяльність міського голови за 100 днів дізналися городяни, які з тих чи інших причин не змогли минулої неділі “на живо” послухати А. Мелешка, редакція вирішила подати звіт у форматі розширеної стенограми чи, радше, тез. Для зручності читачів поставлені міському голові запитання подано окремим інформаційним блоком.

  Шановні новороздільці, відразу хочу порадитися з вами, у якому краще форматі проводити  нашу зустріч, тому що, якщо читати підготовлений  звіт за понад три місяці моєї та загалом новообраної міської влади діяльності, то це займе понад 40  хвилин статистичних показників із різних галузей. Отож, можливо, буде краще, коли я тезово розкажу про основне із зробленого та зупинюся на найбільш животрепетних моментах життєдіяльності міста, а ви будете мені ставити безпосередньо запитання (в залі для цього є три столики, папір та ручки). Думаю, це дасть змогу напряму почути вашу думку, чи правильно ми рухаємось, чи правильні ми вживаємо заходи, розказати про наше бачення щодо розвитку, щодо фінансування першочергових  питань, щодо бюджетних проблем, а також щодо вирішення соціальних питань, які вкрай турбують мешканців міста. А це – і прибирання міста, і озеленення міста (цим займається ДП «Благоустрій»), і, можливо, робота КП «Розділжитлосервіс», і про створюване у місті ОСББ згідно чинного законодавства. Але це все ми обговоримо дещо пізніше. А нашу зустріч хочу розпочати з приємної події. В залі присутній міжрайонний військовий комісарспертної оцінки, тобто на проектно – кошторисну документацію по дорогах Індустріального парку (ІП). Так от, ціна кошторисних робіт – по внутрішніх і зовнішніх дорогах до ІП – складає десь приблизно 120 мільйонів гривень. У 2016  році ми повинні зробити експертну оцінку цього проекту, а в 2017 році – взяти участь у Програмі транскордонного співробітництва Україна – Білорусь – Польща, яка фінансується Європейським Союзом, і отримати грант на втілення наступного етапу. Скажу прямо, якщо докласти максимум зусиль, то із подальшим спорудженням ІП Новий Розділ очікує вигідна економічна перспектива.
  Бачу, що основні статистичні цифри я пройшов майже всі (у доповіді А. Мелешко наводив статистику по культурі, спорту, соціальній сфері та інших галузях– І. Б.). Мабуть, варто поінформувати громаду, що плануються певні зміни у структурі міської ради. Поки що тут працює 89 осіб. Проте зараз, буквально з квітня, на міськраду лягає додаткове навантаження – згідно із законом в нас працюватимуть реєстратори, зокрема, по земельному реєстру, реєстру підприємств та підприємців, працівники міграційної служби, тобто в Новому Роздолі здійснюватиметься приписка – виписка громадян. Тому нам треба сформувати окремий відділ, мабуть, з 5-ти осіб, щоб уповні надавати ці послуги новороздільцям. Поки що рішенням сесії Новороздільської міської ради створено відділ з 3-х осіб, у  який згідно із поданим оголошенням прийматимуть на роботу за підсумками конкурсу. Але, думаю, що на наступній сесії міськради, яка відбудеться 21 квітня, ми зможемо переглянути структуру ради.
  І ще: попрацювавши на посаді понад 3 місяці, дійшов висновку, що нам необхідно створити окремий відділ, який би працював суто над написанням проектів та мікро - проектів. Тому що іншого шляху отримати кошти з ЛОР, а також з Києва, тобто з держбюджету, поки що немає. Та і взагалі, як зазначав вище, нам треба подавати більше мікропроектів. Бо, погодьтеся, 5 наших мікропроектів – це надто мало, ми у цьому відношенні на передостанньому місці після Моршина, який у 2016 році  подав 4 мікропроекти.
  А тепер дозвольте  запевнити вас в тому, що і я, й інші працівники міської ради по-справжньому переживаємо за все місто. Тому мені болить не тільки, якщо в місті щось негаразд, а й від того, що ще не розчищений рів у Малехові, що під мостом, аж до межі села Берездівці. Є ряд інших невирішених проблем, як от така важлива проблема – це надто недостатня кількість поліцейських, які слідкують за правопорядком у Новому Роздолі. Перейменували міліцію на поліцію, місто декілька років тому затратило значні кошти, щоб облаштувати приміщення для міського відділу поліції. Потім пішли – поїхали зміни та реформа правоохоронної системи. І в підсумку – тепер на майже 30-тисячне місто та 17 прилеглих сіл маємо одну патрульну машину та 2 дільничних інспектора. Міська рада вже тривалий час  звертається у всі можливі інстанції, починаючи від обради до департаментів та Міністерств, до Президента, до депутатів Верховної Ради включно з комітетом ВР із питань законодавчого забезпечення – загалом це понад 10 звернень - щоб у такому проблемному з точки зору рівня криміногенної ситуації місті було створено повноцінний відділ поліції. Є сигнали, які дають надію, що до нас прислухаються – і у Новому Роздолі збільшиться штат правоохоронців, а, можливо, зміниться і структура. До речі, на пожежі, яка відбулася в будинку по вул. Героя України Степана Бандери, коли її гасили вогнеборці, то міліції в місті не було до 21-ї год.- кажуть, що в них була перезмінка в Миколаєві. Хіба це нормально? Тому й штурмуємо вирішення цього актуального «поліцейського» питання.
  Напевно, пора завершувати цей тезовий звіт. Тепер хотілося б почути ваші запитання, щоб зрозуміти, чи правильно діємо, в якому напрямі нам слід далі рухатись. Можливо, ми чогось не добачаємо, то підкажіть, чого саме. Зізнаюся, проблем навколо чимало. Тому їх треба систематизувати, виокремити першочергові- і напрацьовувати шляхи їх вирішення. Зараз такою першочерговою проблемою є будинок по проспекту Шевченка, 41. Бо хоча вона виникла і не з вини міської ради, а з вини проектувальників, через що в будинку утворилася тріщина, яка несе певні загрози мешканцям. Тому міська влада зосередила усі зусилля, щоб прискорити, наскільки це можливо, вирішення цієї болючої проблеми.
  Взагалі хочеться допомогти всім і відразу, щоб людям було комфортно жити і працювати. Я розумію, які є в людей очікування: мовляв обрали нову владу і що змінилося?. Дехто каже, що ми нічого не робимо, дехто – що щось робимо. В принципі, таке ставлення не нове. Але, повірте, ми хочемо реально допомогти людям. От зараз назріла проблема вирішення питання  стихійної торгівлі біля так званої «китайської стіни». У минулому числі «Вісника Рздлілля» цій темі була присвячена ціла сторінка. Вже відбулося декілька нарад. Думаю, спільними зусиллями це питання знайде логічний розв’язок.
  Або ще виникла ситуація із «об’єктом», який навіть важко якось назвати (на слайді демонструється каскад металевих каркасів на фундаментних бетонних «рамках» навпроти «китайської стіни – І. Б.) Ми собі ламаємо голову, що з цим робити, тому що термін гарантії цього «об’єкта» 5 років. Здавалося б, прості металоконструкції, але вирішення їхньої «долі» - нелегке завдання (в залі хтось жартома підказав – передайте їх попереднику).
Ще однією непростою проблемою є кінотеатр «Україна». Як ви знаєте, у 2015 році рішення сесії його було виставлено на торги десь на суму 1 мільйон 700 тисяч гривень. Однак ніхто придбати такий кінотеатр так і не зголосився. От ми й подумали, що 1, 7 мільйона не врятує міську господарку. Тобто ми не зможемо за такі кошти вирішити якихось глобальних для міста питань. Тому у 2016 році було вирішено зняти кінотеатр з Програми приватизації і, як писав «Вісник Розділля», силами підприємців міста було замуровано вхід, залишивши тільки вхідні двері. Тому що там збиралися підозрілі особи сумнівної репутації, розпалювали багаття, бешкетували. І такими діями завдавали клопоту і мешканцям, і правоохоронцям, і «еменесникам». Надіємося, що з часом проблему кінотеатру буде вирішено на користь міста і громади. Можливо, це станеться тоді, коли відбудеться об’єднання громад навколишніх сіл – Березини, Берездівець, Станківець, Горішнього ( ще, кажуть, що і Крупське не проти) та селища Роздолу -  у одну територіальну громаду з центром у Новому Роздолі. Єдина перешкода на шляху об’єднання – це неврегульовані, як слід, земельні питання. Тому й згадані громади побоюються, що Новий Розділ може цим питанням зловживати. Хоча це не так, але, щоб розвіяти ці підозри, на мою думку, треба, як супровідний документ до рішення про добровільне об’єднання територіальних громад, підготувати Меморандум, який би чітко врегулював земельні питання.
  Щодо процесу об’єднання, то можу повідомити, що днями створена при міській раді робоча група побувала в Березині у сільраді, де з місцевою владою та активістами обговорили питання об’єднання територіальних громад. Досягнуто помітного порозуміння. Думаю, якщо законодавець ще дещо чіткіше врегулює певні питання, то проблем із добровільним об’єднанням громад не виникатиме.
  Вже чимало років, а тепер виразніше, постала проблема необхідності спорудити в місті сміттєсортувальну лінію. Такий проект, якщо не помиляюся, був вже розроблений ще у 2015 році, коли міським головою був Василь Гупало. Згідно з цим проектом в рамках проведення рекультивації земель «Сірки» передбачено 27 гектарів на розміщення сміттєсортувальної лінії. Звичайно, 27 га – це надто завелика площа для нас, тому міська рада, мабуть, для сміттєсортувальної лінії визначить меншу площу. Таке рішення нам «підказав» досвід Червонограда та Золочева, де минулої п’ятниці побували мої заступники Мирослав Лепкий та Андрій Цюра. Вони докладно ознайомилися із механізмом впровадження в дію тамтешніх сміттєсортувальних ліній, побували безпосередньо на цих об’єктах і були, як кажуть, приємно здивовані. Якщо коротко, то вони розташовані на 3-4-х гектарах, термін експлуатації сміттєсортувальних лінії – 20 років. Капіталовкладення у таку лінію орієнтовно становлять 4 мільйона гривень. Тепер ми уважно вивчаємо цей досвід, який, можливо, візьмемо за основу. Додам, що поки що на цьому шляху в нас єдина перешкода – це погодження земельної ділянки, оскільки зазначена у згаданому проекті від 2005 року площа знаходиться на території «Сірки» і частково Березинської сільради. Зараз працюємо над тим, щоб знайти оптимальний шлях, щоб найближчим часом вирішити і це питання. Втілення проекту спорудження сміттєсортувальної лінії зніме чимало проблем.
  Можу і далі продовжувати говорити, бо є про що, але прошу ставити запитання, як ми вирішили на початку зустрічі.
  Андрій МЕЛЕШКО, міський голова

  ВІД РЕДАКЦІЇ. Для зручності читачів, оскільки міський голова наголошував, що порушені городянами проблеми  перебуватимуть на його особистому контролі, подаємо запитання із залу окремим інформаційним блоком

Запитання, які ставили новороздільці на зустрічі з міським головою Андрієм Мелешком 3 квітня
  1. Встановлення знаку “Населений пункт” при в’їзді в місто, наявність якого спонукала б водіїв обмежувати швидкість.
  2. Відсутність громадських туалетів в місті,  в т.ч і на ринках. Висловлювалась пропозиція, щоб власник ринку І. Курілець встановив громадський туалет. Загаджено парк навпроти ринку і старий цвинтар – це неприпустимо. 
  3. Необхідно закріпити депутатів за визначеними територіями, вулицями.
  4. Встановлення і облаштування автобусних зупинок по місту, в т.ч.  навпроти “Вопака” (мається на увазі непривабливий вигляд території).
  5. Стоянка таксистів у центрі міста. Хто дозволив і чому ніхто не реагує?
  6. Незадовільний стан відрізку дороги по вул. Ходорівській (від повороту на Малехів до Берездівець і далі). Скаржаться, що водії  “маршруток” через ями та вибоїни  не їдуть тим відрізком і тому виникло значне навантаження  на центральні дороги міста.
  7. По вул. Л. Українки біля кафе “777” відсутні лампочки освітлення біля зупинки “маршруток”.
  8. Облаштування і наведення порядку на дитячому майданчику за адресою  вул. Стуса,4-а та незадовільний стан пішохідних доріжок.
  9. Пісочниці у ДНЗ та по місту: як зробити, щоб там собаки не гадили, бо діти можуть набратися якоїсь хвороби.
  10.  Відлов, стерилізація собак. 
  11. Прибирання території “малехівського” цвинтаря та стан дороги.
  *  *  *
  Минулого вівторка відбулася апаратна нарада міського голови, на якій Андрій Мелешко, поінформувавши присутніх про основні моменти зустрічі з новороздільської громадою, повідомив, що цього тижня  вже приступили до вирішення деяких порушених городянами питань – облаштування дитячого майданчика по вул. Стуса,4-а, встановлення освітлення на зупинці “маршрутки” біля кафе “777”, а також заплановано заміну каналізаційного колектора між будинками по пр. Шевченка - 26 і 22-а.

Категорія: Газета №14 (№1067) | Додав: Roman_Zotenko (25.04.2016)
Переглядів: 24
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Реклама
 



 
Copyright R. Zotenko © 2014-2016