КОЛЕСО ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ - Газета №24 (№1077) - Архів за 2016 рік - Каталог статей - Редакція газети "Вісник Розділля"
 
Меню сайту
Категорії розділу
Газета №1 (№1054) [7]
Газета №2 (№1055) [7]
Газета №3 (№1056) [12]
Газета №4 (№1057) [22]
Газета №5 (№1058) [22]
Газета №6 (№1059) [11]
Газета №7 (№1060) [21]
Газета №8 (№1061) [20]
Газета №9 (№1062) [24]
Газета №10 (№1063) [16]
Газета №11 (№1064) [18]
Газета №12 (№1065) [18]
Газета №13 (1066) [15]
Газета №14 (№1067) [13]
Газета №15 (№1068) [24]
Газета №16 (№1069) [19]
Газета №17 (№1070) [19]
Газета №18 (№1071) [17]
Газета №19 (№1072) [14]
Газета №20 (№1073) [19]
Газета №21 (№1074) [19]
Газета №22 (№1075) [19]
Газета №23 (№1076) [16]
Газета №24 (№1077) [10]
Газета №25 (№1078) [19]
Газета №26 (№1079) [10]
Газета №27 (№1080) [9]
Газета №28 (№1081) [7]
Газета №29 (№1082) [7]
Газета №30 (№1083) [6]
Газета №31 (№1084) [8]
Газета №32 (№1085) [5]
Газета №33 (№1086) [9]
Газета №34 (№1087) [17]
Газета №35 (№1088) [14]
Газета №36 (№1089) [14]
Газета №37 (№1090) [13]
Газета №38 (№1091) [11]
Газета №39 (№1092) [15]
Газета №40 (№1093) [14]
Газета №41 (№1094) [12]
Реклама
Статистика
Каталог статей
Головна » Статті » Архів за 2016 рік » Газета №24 (№1077)

КОЛЕСО ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ

  Учитель – садівник духу, 
  він – сіяч, а не жнець, 
  і сіє він невидиме насіння – 
  це Істина Школи.
  Тімірязєва

  Школа для дитини — це простір, у якому вона вчиться будувати доросле життя в майбутньому. Наскільки воно буде успішним, щасливим і здоровим — залежить від багатьох чинників, зокрема, розуміння батьками своєї ролі у вихованні власної дитини, створення вчителями акмеологічного виховного простору, розуміння дитиною своєї ролі в сім'ї, у шкільному колективі.
  Щоб зерна знань, людяності і доброти, впавши на ґрунт дитячої душі, прийнялися і дали в майбутньому гідні плоди, вчителю початкових класів треба вселити дітям віру в себе і свої сили.
  Метою початкової школи впродовж 2015/2016 н.р. було допомогти кожній дитині розвинути свої здібності, формувати міцні знання, які є найбільшим скарбом людини. Педагоги по краплинках накопичували знання учнів, працювали над здоров’язберігаючими технологіями вихованців, попередженням дитячого травматизму як під час навчально-виховного процесу, так і в побуті; удосконалювали спільну роботу вчителів та батьків щодо виховання у школярів поваги до державних символів, любові до рідної землі, української мови, національної культури та традицій. Для реалізації поставлених завдань вони використовували інноваційні форми і методи роботи. Це уроки-подорожі, уроки-звіти, бібліотечні уроки, уроки-казки, цікаві навчальні  проекти, що проводилися спільно з батьками та учнями. Школярі були активними учасниками Всеукраїнських конкурсів «Кенгуру», «Колосок», «Бобер», «Соняшник», знавців української мови ім. Петра Яцика.  
  *   *   *
  Для реалізації навчальних проектів потрібна творча особистість, тому вчителі приділяють значну увагу індивідуальній роботі з обдарованими дітьми, створюють умови для досягнення та реалізації їхніх талантів. Свідченням цього є те, що тридцять два учні початкової школи закінчили навчальний рік «на відмінно».
  Cтворюється акмеологічне  середовище, де розробляється модель успішної особистості учнів, з урахуванням напрямів роботи на кінцевий результат навчальної діяльності. Чітке уявлення про те, яким повинен бути сучасний школяр, дає змогу виховати креативну, гармонійно розвинену, самодостатню та щасливу особистість. Учні на уроках літературного читання пишуть свої перші вірші і презентують їх на творчих проектах «Проба пера». Ось деякі з них.

  ПОДЯКА ПЕРШІЙ УЧИТЕЛЬЦІ
  Початкова школа – це перший учитель, перша книга – буквар, перше слово, написане в зошиті, це перша оцінка і похвала.
  Я дякую своїй першій учительці Харів Оксані Романівні за те, що вона подарувала мені і моїм однокласникам чотири роки цікавого і веселого навчання. Про них я буду пам’ятати усе своє життя.
  Галина Заяць (10 років), 4-В кл.

  У НАС УСЕ ОКЕЙ!
  Я дуже люблю свою рідну школу,   першу вчительку, яку можу назвати другою мамою – Кулик Оксану Іванівну. Тут я здобула знання, знайшла багато друзів. Моя школа велика і світла,  на її подвір’ї ростуть гарні квіти. А високі ялини, немов вартові, охороняють її від сильного вітру. Зелені красуні тішать наші оченята, бо там мешкають маленькі совенята. Вони, мабуть, також із нами вивчають грамоту, спостерігають, чи добре зроблений ремонт, встановлено енергозберігаючі вікна, як будується сучасний спортзал.
  - У нас усе окей, пернаті друзі! 
  Марія Кузишин (10 років), 4-Б кл.

  МИ ВЧИЛИСЯ ЖИТИ
  Як швидко минув час навчання у початковій школі. Ось ми вже й випускники. Але у пам’яті назавжди залишаться цікаві уроки, захоплюючі мандрівки, перша вчителька, яка навчила нас азів науки, культури поведінки. Ми провели багато свят, які вже стали у нашому класі традиційними: Андріївські вечорниці, свято гарбуза, лялькові вистави. Кожне з них було яскравим, веселим і незабутнім.
  Ми вчилися жити і трудитися в колективі.
  Наталія Гірник (10 років), 4-А кл.,учитель Ремез М.Є.

  У ТЕАТРІ ЯК У ЖИТТІ
  Я дякую своїй першій учительці Ремез Марії Євстахівні за цікаві уроки, мудрі поради, за те, що ми, учні 4-А, мали можливість побувати у ролі режисера, дизайнера-оформлювача, декоратора, ляльковода, артиста, коли готували лялькові вистави для учнів школи та їх батьків, застосовуючи набуті знання з усіх предметів шкільної програми.
  Мар’яна Стефашко (10 років), 4-А кл.

ЯКИЙ ВІН, П’ЯТИЙ КЛАС?!
  Ось і прийшло свято останнього дзвоника. Для мене воно останнє у початковій школі. Я ніколи не забуду перший урок у першому класі, першу «дванадцятку», першу вчительку, яка любила нас, як рідних дітей.
  Відпливли на хмаринці у минуле шкільні будні і свята, прийшли веселі канікули. Скоро ми будемо у п’ятому класі. Тривожно, який він, п’ятий клас?! Одночасно радісно на серці, бо впевнені, що з таким директором і вчителями усе в нас буде добре.
  Анна Березовська (10 років), 4-А кл., учитель Ремез М. Є.

  МАНДРУЄМО В ПОРИ РОКУ
  Одним з важливих завдань у вихованні молодших школярів є залучення їх до скарбів народної творчості, традицій і звичаїв українського народу, прищеплення любові до батьків, родичів, рідної землі, народу. Саме на таких засадах побудована подорож «Мандрівки в пори року», що стала традиційною комплексною системою виховної роботи молодших школярів.
  Метою мандрівок є залучення школярів до вивчення в процесі гри історії власного родоводу, рідного краю, інтеграція краєзнавчої та народознавчої роботи в процесі навчання та в позаурочний час.
Різноманітними є форми проведення мандрівок. Це загальношкільні старти, класні родинні свята, конкурси, естафети, зустрічі, екскурсійні поїздки, туристичні мандрівки, інсценізації художніх творів, обрядові дійства, лялькові вистави, читання книг, вивчення віршів та пісень, оформлення виставок тощо.
Яка ж структура  «Мандрівки в пори року»? На початку навчального року дається загальношкільний старт, на якому учні 1 – 4 класів відповідно до віку отримують завдання для семи стежин, якими мають пройти до кінця навчального року і закінчити мандрівку підсумковим загальношкільним  святом. Зокрема, пізнавальними є стежини:«Каруселі дитячих мрій», «Співай, моя мово!», «Чари ночі на святого Миколая», «Українські вечорниці», «Тарасові слова – то правда жива», «Лесина мова нам завжди знайома», «Франкові казки живі і повчальні», «У світі усе починається з мами», «Стежина доброти», «Заповідні місця мого краю», «Вшановуємо наших героїв», на яких учителі плекають розумне, добре, вічне у  душах своїх маленьких вихованців.
  Таким чином елементи казки, романтики, ігрові ситуації, що відповідають віковим особливостям дітей, зробили виховний процес у початковій школі ефективним і цікавим.
  Відомо, що вплив родини сильніший порівняно зі школою, вулицею, засобами масової інформації. Спільно з батьками, вчителями та адміністрацією школи закладу вирішуються питання щодо організації змістовного дозвілля учнів початкової школи під час канікул. Батьки разом із класними керівниками готують та розробляють сценарії свят, ігор, організовують пізнавальні екскурсії, походи. Отже, зміцнюється зв'язок між сім'ями та школою, а це – запорука виховання здорової, всебічно розвиненої успішної, а найголовніше – щасливої особистості.
  Колесо нашого шкільного життя постійно набирає більших обертів, а ми впевнено крокуємо до нови

Категорія: Газета №24 (№1077) | Додав: Roman_Zotenko (29.08.2016)
Переглядів: 18
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Реклама
 



 
Copyright R. Zotenko © 2014-2016