Шановні можновладці: ПЕРЕД ТИМ, ЯК РУЙНУВАТИ ТЕ, ЩО ПРАЦЮЄ – СТВОРІТЬ ХОЧ ЩОСЬ САМІ! - Газета №30 (№1083) - Архів за 2016 рік - Каталог статей - Редакція газети "Вісник Розділля"
 
Меню сайту
Категорії розділу
Газета №1 (№1054) [7]
Газета №2 (№1055) [7]
Газета №3 (№1056) [12]
Газета №4 (№1057) [22]
Газета №5 (№1058) [22]
Газета №6 (№1059) [11]
Газета №7 (№1060) [21]
Газета №8 (№1061) [20]
Газета №9 (№1062) [24]
Газета №10 (№1063) [16]
Газета №11 (№1064) [18]
Газета №12 (№1065) [18]
Газета №13 (1066) [15]
Газета №14 (№1067) [13]
Газета №15 (№1068) [24]
Газета №16 (№1069) [19]
Газета №17 (№1070) [19]
Газета №18 (№1071) [17]
Газета №19 (№1072) [14]
Газета №20 (№1073) [19]
Газета №21 (№1074) [19]
Газета №22 (№1075) [19]
Газета №23 (№1076) [16]
Газета №24 (№1077) [10]
Газета №25 (№1078) [19]
Газета №26 (№1079) [10]
Газета №27 (№1080) [9]
Газета №28 (№1081) [7]
Газета №29 (№1082) [7]
Газета №30 (№1083) [6]
Газета №31 (№1084) [8]
Газета №32 (№1085) [5]
Газета №33 (№1086) [9]
Газета №34 (№1087) [17]
Газета №35 (№1088) [14]
Газета №36 (№1089) [14]
Газета №37 (№1090) [13]
Газета №38 (№1091) [11]
Газета №39 (№1092) [15]
Газета №40 (№1093) [14]
Газета №41 (№1094) [12]
Газета №42 (№1095) [17]
Реклама
Статистика
Каталог статей
Головна » Статті » Архів за 2016 рік » Газета №30 (№1083)

Шановні можновладці: ПЕРЕД ТИМ, ЯК РУЙНУВАТИ ТЕ, ЩО ПРАЦЮЄ – СТВОРІТЬ ХОЧ ЩОСЬ САМІ!

  А депутатів просимо уважно зважити всі «за» і «проти».

  На сайті Новороздільської міської ради оприлюднено проект рішення №91 «Про ліквідацію Новороздільського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді», з яким ми категорично не погоджуємося і просимо депутатів врахувати наступні аргументи.
  Рішення про створення Центру було прийняте Вашими колегами попереднього скликання у червні 2013 року, але свою діяльність Центр розпочав у травні 2014 року, коли було здійснено перше кадрове призначення. 
  Депутати передбачили кількість працівників – 7, однак у зв’язку з недостатнім фінансуванням на даний час штатним розписом затверджено 2,5 одиниці: 1  - директор, 0,5 – головний спеціаліст-бухгалтер, 0,5 – спеціаліст І категорії і 0,5 – фахівець. При цьому Центр вже давно працює без директора: колишній директор у березні 2015 року пішла на лікарняне, потім – у відпустку у зв’язку з вагітністю і пологами, а з 2016 року переведена на виборну посаду. 
  На вакантну посаду директора конкурс так і не оголошувався. Чи не для того це робилося, щоб штучно знизити ефективність роботи Центру і показати депутатам необхідність його ліквідації?
  Розробники проекту рішення мислять як підприємці – прагматично, дбаючи лише про економічний ефект, забуваючи про те, для чого їх люди обирали (щоб вони дбали про людей). 
  Шановні депутати, Вам необхідно задуматися про ваших виборців! Адже не всі мешканці Нового Роздолу є успішними. Є й такі, які без сторонньої допомоги не можуть справлятися зі своїми складними життєвими обставинами. До таких складних обставин законодавство відносить жорстоке поводження з дитиною в сім’ї; відсутність постійного місця роботи у працездатних членів сім’ї (особи); відсутність житла, призначеного та придатного для проживання; відбування покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, взяття під варту одного з членів сім’ї (особи), насильство в сім’ї (у тому числі щодо дитини); тривала хвороба, встановлена інвалідність (у тому числі дітей), вроджені вади фізичного та психічного розвитку, малозабезпеченість, безробіття одного з членів сім’ї (особи), що негативно впливає на виконання батьківських обов’язків, призводить до неналежного утримання дитини та догляду за нею; спосіб життя, внаслідок якого один із членів сім’ї (особа) частково або повністю не має здатності чи можливості самостійно піклуватися про особисте життя та брати участь у суспільному житті; ухиляння батьків від виконання обов’язків з виховання дитини; відібрання у батьків дитини без позбавлення батьківських прав; стихійне лихо; дискримінація осіб та/або груп осіб.
  Але ж ми розуміємо, що в сучасній сім’ї зазвичай трапляється цілий комплекс складних життєвих обставин. І часто навіть неможливо знайти слів, щоб дати офіційну назву таким обставинам. Часто люди просто опускають руки і їм вкрай необхідна стороння допомога, особливо якщо в сім’ї є діти. 
Очевидно, що успішні люди, які мають гроші, статус, широке коло знайомств цього не можуть і не хочуть зрозуміти, а розуміють лише, що на «невдахах» можна зекономити ліквідувавши соціальний центр.
  Якщо хтось із Вас думає, що ліквідувавши Центр місто зекономить значні кошти, то прошу врахувати наступне: у 2014 році установою витрачено 67 тис. грн., у 2015 році –80 тис. грн., на 2016 рік передбачено 106 тис. грн.При цьому, значний відсоток від даної суми становлять витрати на оренду та утримання приміщення. Після ліквідації Центру міський бюджет все одно буде нести аналогічні видатки.
Тобто, утримання Центру соціальних служб коштує 8800 грн. на місяць. Для прикладу фонд оплати праці міського голови становить приблизно так само.
  То скільки ж коштує надія для людей, життя яких котиться в прірву і для яких може бути світлом в кінці тунелю навіть те, що вони не покинуті суспільством, що соціальні працівники намагаються їх підтримати?
Мізерний штат працівників опікується більше 100 сім’ями.
  Слід зазначити, що не всі вони можуть бути взяті під соціальний супровід формально. Адже законодавство дозволяє одному фахівцю мати під супроводом не більше 10 сімей. Але фактично працівники Центру максимально надають допомогу сім’ям, які потребують щоденного відвідування (або відвідують їх хоча б два-три рази на тиждень).
  Якщо хтось із Вас сумнівається в доцільності функціонування Центру соціальних служб, то Ви завжди можете напроситися і працівники Центру із задоволенням залучать депутата до відвідування тих сімей, які проживають на території його виборчого округу. Саме так слід зробити депутатам перед тим, як віддавати свій голос «за» чи «проти» ліквідації установи.
  Також потрібно врахувати, що в місті вже функціонував центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, який було ліквідовано у 2006 році. У 2013 році його знову утворили. Очевидно, була потреба в такому Центрі. А тепер Ви знову його ліквідуєте? Добре, а після об’єднання громад у нас збільшиться кількість сімей, які потребують втручання. Тоді що? Знову будете утворювати центр соціальних служб???
Вашій каденції часто пропонують щось закрити, ліквідувати, скоротити. Але за весь цей час Ви ще нічого не створили і не додали (ми не враховуємо відділ реєстрації оскільки Ви просто перевели функції юстиції, нічого не змінюючи для мешканців міста).
  Кажуть, ламати – не будувати. Тому просимо кожного місцевого обранця добре подумати перед тим, як ламати.
  З повагою до депутатів і з надією на розуміння, колишні і теперішні отримувачі послуг Новороздільського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді І. ТОЛОЧКО, Л. ДОСКОЧ, О. МИКІЄВИЧ (Всього 9 підписів)

Категорія: Газета №30 (№1083) | Додав: Roman_Zotenko (19.09.2016)
Переглядів: 26
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Реклама
 



 
Copyright R. Zotenko © 2014-2016