Тарас БАТЕНКО: «Закликаю Уряд та Верховну Раду доопрацювати бюджет, врахувати інтереси громадян, а не певних «осіб» та органів влади» - Газета №35 (№1088) - Архів за 2016 рік - Каталог статей - Редакція газети "Вісник Розділля"
 
Меню сайту
Категорії розділу
Газета №1 (№1054) [7]
Газета №2 (№1055) [7]
Газета №3 (№1056) [12]
Газета №4 (№1057) [22]
Газета №5 (№1058) [22]
Газета №6 (№1059) [11]
Газета №7 (№1060) [21]
Газета №8 (№1061) [20]
Газета №9 (№1062) [24]
Газета №10 (№1063) [16]
Газета №11 (№1064) [18]
Газета №12 (№1065) [18]
Газета №13 (1066) [15]
Газета №14 (№1067) [13]
Газета №15 (№1068) [24]
Газета №16 (№1069) [19]
Газета №17 (№1070) [19]
Газета №18 (№1071) [17]
Газета №19 (№1072) [14]
Газета №20 (№1073) [19]
Газета №21 (№1074) [19]
Газета №22 (№1075) [19]
Газета №23 (№1076) [16]
Газета №24 (№1077) [10]
Газета №25 (№1078) [19]
Газета №26 (№1079) [10]
Газета №27 (№1080) [9]
Газета №28 (№1081) [7]
Газета №29 (№1082) [7]
Газета №30 (№1083) [6]
Газета №31 (№1084) [8]
Газета №32 (№1085) [5]
Газета №33 (№1086) [9]
Газета №34 (№1087) [17]
Газета №35 (№1088) [14]
Газета №36 (№1089) [14]
Газета №37 (№1090) [13]
Газета №38 (№1091) [11]
Газета №39 (№1092) [15]
Газета №40 (№1093) [14]
Газета №41 (№1094) [12]
Реклама
Статистика
Каталог статей
Головна » Статті » Архів за 2016 рік » Газета №35 (№1088)

Тарас БАТЕНКО: «Закликаю Уряд та Верховну Раду доопрацювати бюджет, врахувати інтереси громадян, а не певних «осіб» та органів влади»

 

  21 вересня народний депутат України Тарас Батенко з трибуни парламенту виступив зі своєю позицією щодо необхідності дотримання інтересів суспільства в процесі ухвалення державного бюджету на 2017 рік. 
  Подаємо повний текст виступу Тараса Батенка: 

  "Кошторис України на наступний рік урядовці намагаються презентувати як реалістичний, чесний та прозорий, однак аналіз проекту бюджету свідчить, що це далеко не так. Проект документу містить численні соціальні перекоси, що можуть призвести до збільшення напруги в суспільстві, а проблеми з фінансуванням окремих галузей, які можуть виникнути в разі ухвалення бюджету в запропонованому варіанті, стануть бомбою уповільненої дії, закладеною під майбутнє України.
  Зокрема, передбачається радикальне підвищення заробітних плат суддів, внаслідок чого виплати для служителів Феміди будуть у 50 разів вищими, ніж середня заробітна платня по країні. Зрозуміло, що цей крок необхідний в рамках судової реформи, однак він виглядає цинічним на фоні того, що соціальні стандарти наступного року зростуть на смішні 10,1%, буде збережене оподаткування пенсій для пенсіонерів, які працюють, призупинені законодавчі норми про пільги на лікування та житло для військових. Навряд чи суспільство позитивно сприйме й збільшення фінансування Генпрокуратури, яка отримає на 41% більше, та МВС (+11%) у той час, коли на житло для військовослужбовців - захисників України передбачено всього на 0,6 % більше, ніж торік.
  Звертаю також увагу на те, що фінансування освіти й медицини наступного року частково покладається на місцеві бюджети: з них оплачуватимуться комунальні послуги та робота адміністративно-технічного персоналу. Чи впораються місцеві бюджети з таким навантаженням – велике питання, особливо якщо врахувати, що з них вже фінансується професійно-технічна освіта. Крім того, пропонується призупинити дію закону про наукову та науково-технічну діяльність. Усе це може підірвати науковий потенціал країни та зірвати навчальний процес в багатьох населених пунктах, особливо – в незаможних селах і селищах.
  Під питанням фінансування Фонду енергоефективності та Дорожнього фонду. Останній отримає менше ніж половину від потреби, а на енергоощадні проекти запланували лише 0,8 млрд грн з 4,2 необхідних.
  Наголошую також на тому, що проект бюджету зверстаний із завищеними на десятки мільйонів гривень очікуваннями щодо доходів. Так, уряд планує отримати кошти від спецконфіскації та видобутку бурштину, які навіть не підкріплені відповідними законопроектами, приватизації, яка є суперечливим питанням та залежить від політичної кон’юнктури. Завищені очікування й від податку на прибуток – у той час, як бізнес терпить збитки. Заплановане зростання відрахувань Національного банку, однак отримати їх може бути проблематично – цьогоріч НБУ зриває графік передачі коштів через відсутність Наглядової ради, яка має ухвалити рішення про їхнє виділення.
  Насторожує також і зростання державного боргу порівняно з минулим роком – на 13,3% (1,7 трл грн). Ну і найголовніше – виконання бюджету прив’язане до швидкого та результативного реформування в той час, як здатність чинної влади до радикальних і сміливих змін викликає великі сумніви.
  Закликаю Уряд та Верховну Раду у процесі доопрацювання та ухвалення бюджету дотримуватися інтересів українських громадян, а не певних зацікавлених та «потрібних» осіб і органів влади. Ми вважаємо, що Кабінет Міністрів спільно з парламентом мають визначити реальні строки доопрацювання проекту кошторису держави та виконати їх. Над проектом документу повинна бути проведена ретельна робота в парламентських комітетах. Ми вимагаємо від парламентарів та урядовців дослухатися до всіх без винятку пропозицій і зважати на здоровий глузд, а не партійну приналежність тих, хто їх вносить. Мусимо ухвалити бюджет в інтересах людей!"

  З повагою Тарас Подвірний

Категорія: Газета №35 (№1088) | Додав: Roman_Zotenko (17.10.2016)
Переглядів: 12
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Реклама
 



 
Copyright R. Zotenko © 2014-2016