Микола ФЕРЕНЦ: «Робимо усе необхідне, щоб платники податків були задоволені нашими послугами. Зокрема, і електронними сервісами» - Газета №38 (№1091) - Архів за 2016 рік - Каталог статей - Редакція газети "Вісник Розділля"
 
Меню сайту
Категорії розділу
Газета №1 (№1054) [7]
Газета №2 (№1055) [7]
Газета №3 (№1056) [12]
Газета №4 (№1057) [22]
Газета №5 (№1058) [22]
Газета №6 (№1059) [11]
Газета №7 (№1060) [21]
Газета №8 (№1061) [20]
Газета №9 (№1062) [24]
Газета №10 (№1063) [16]
Газета №11 (№1064) [18]
Газета №12 (№1065) [18]
Газета №13 (1066) [15]
Газета №14 (№1067) [13]
Газета №15 (№1068) [24]
Газета №16 (№1069) [19]
Газета №17 (№1070) [19]
Газета №18 (№1071) [17]
Газета №19 (№1072) [14]
Газета №20 (№1073) [19]
Газета №21 (№1074) [19]
Газета №22 (№1075) [19]
Газета №23 (№1076) [16]
Газета №24 (№1077) [10]
Газета №25 (№1078) [19]
Газета №26 (№1079) [10]
Газета №27 (№1080) [9]
Газета №28 (№1081) [7]
Газета №29 (№1082) [7]
Газета №30 (№1083) [6]
Газета №31 (№1084) [8]
Газета №32 (№1085) [5]
Газета №33 (№1086) [9]
Газета №34 (№1087) [17]
Газета №35 (№1088) [14]
Газета №36 (№1089) [14]
Газета №37 (№1090) [13]
Газета №38 (№1091) [11]
Газета №39 (№1092) [15]
Газета №40 (№1093) [14]
Газета №41 (№1094) [12]
Газета №42 (№1095) [17]
Реклама
Статистика
Каталог статей
Головна » Статті » Архів за 2016 рік » Газета №38 (№1091)

Микола ФЕРЕНЦ: «Робимо усе необхідне, щоб платники податків були задоволені нашими послугами. Зокрема, і електронними сервісами»

Інтерв'ю із заступником начальника-начальником Миколаївського відділення Стрийської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області Миколою ФЕРЕНЦОМ.

  - Серед останніх новацій у податковому законодавстві  розвиток і впровадження  електронних державних сервісів. Які електронні послуги надає очолювана Вами фіскальна служба?
  - Електронні сервіси для платників податків, що розміщені на єдиному веб-порталі ДФС України, постійно вдосконалюються. Зараз до послуг платників близько сорока сучасних електронних сервісів, які забезпечують дистанційне спілкування громадян і представників бізнесу з фахівцями фіскальної служби. Кожен платник податків може обрати для себе зручний формат послуг в електронному вигляді, який заощадить робочий час. Наприклад, не відвідуючи податкову інспекцію, платник податків береться на облік у податковій інспекції протягом одного дня після отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Окрім того, шляхом укладання Договору про визнання електронних документів, платник подає звітність до податкової інспекції в електронному вигляді, реєструє податкові та акцизні накладні у Єдиному реєстрі податкових або або акцизних накладних.
  ДФС пропонує окремі сервіси і для платників ПДВ, зокрема юридична або фізична особа-підприємець має можливістю зареєструватись платником ПДВ, анулювати таку реєстрацію, отримати витяг з реєстру платників ПДВ, зареєструватись платником єдиного податку, отримати довідку про відсутність заборгованості, а також низку різноманітних витягів із систем електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального, не витрачаючи часу на відвідування податкової інспекції.
  - Прокоментуйте, будь ласка, більш докладно суть основних електронних сервісів?
  - Гаразд. Розпочну із електронного сервісу "Дані про взяття на облік платників податків". Завдяки даному сервісу платник може перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо перебування їх на обліку в органах ДФС, із  "Реєстру страхувальників" - отримати дані про взяття на облік платника єдиного внеску.
  Якщо є потреба з'ясувати податкову репутацію своїх потенціїних партнерів, то це можна зробити за посередництвом електронного сервісу  "Дізнайся більше про свого бізнес-партнера". 
  Через електронні сервіси "Дані Реєстру платників ПДВ" та "Анулювання реєстрації платника ПДВ" можливо перевірити бізнес-партнерів щодо їх реєстрації платником ПДВ або анулювання реєстрації платника ПДВ. 
 Сервіс "Реєстр платників єдиного податку" дозволяє перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо їх реєстрації платником єдиного податку. 
  Через сервіс "Електронний кабінет платника" (оновлену версію) платники мають змогу не тільки отримати інформацію із реєстрів, бланки звітності, контактні дані та адреси центрів обслуговування, а й листуватись із органом ДФС в електронному вигляді. Оновлений сервіс надає можливість платнику працювати у режимі реального часу за допомогою персональних комп'ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення.  Отож завдяки електронним сервісам від ДФС, не відвідуючи податкову інспекцію, кожен платник має можливість вести бізнес з дотриманням вимог податкового законодавства.
  Крім того, хочу повідомити платникам податків, Державною фіскальною службою України  доопрацювано електронний сервіс Електронний кабінет платника (оновлена версія) в частині розширення функціональних можливостей режиму "Інформація з реєстрів". Зокрема, створено нову вкладку "Реєстр неприбуткових організацій та установ", що забезпечує оприлюднення та пошук даних щодо платників податків, яких включено до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій (інформація оприлюднюється відповідно до пункту 12 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. №440 "Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру"). 
  Також  найближчим часом за допомогою електронного сервісу "Електронний кабінет платника" (оновлена версія) буде надано можливість подання реєстраційної заяви за формою 1-РН в електронному вигляді. 
  Звертаємо увагу, що реєстраційна заява за ф.№1-РН може бути подана засобами електронного зв'язку в електронному вигляді, якщо установчі документи неприбуткової організації оприлюдненні на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України  "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (абзац п'ятий пункту 6 Постанови №440). 
  - Як правильно оприлюднювати інформацію з реєстрів ДФС?
  - Насамперед, нагадаю, що інформація з реєстрів ДФС, яка є відкритою та загальнодоступною, оприлюднюється у відкритій частині електронного сервісу "Електронний кабінет платника" в режимі реального часу. Користувачі мають можливість завантажити, зберегти та роздрукувати оприлюднену інформацію. 
Також слід мати на увазі те, що якщо платники володіють інформацією про факти корупційних чи протиправних дій з боку працівників фіскальної служби, вони можуть звернутися на антикорупційний сервіс "Пульс".
Надання адміністративних послуг є одним із найважливіших завдань у відносинах податкових органів Державної фіскальної служби з платниками податків. За січень - вересень  2016 року Центром обслуговування платників Миколаївського відділення Стрийської  ОДПІ було надано 4353 адміністративних послуг.
  - Яка із надаваних фіскальною службою послуг найзапотребованіша?
  - Найпоширенішою послугою є видача довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (2657).За реєстрацією реєстраторів розрахункових операцій,  книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок до центру обслуговування звернулося     395 суб"єктів господарської діяльності і ін...
  Стати платниками єдиного податку виявили бажання 300 суб'єктів господарської діяльності та відповідно 520- ти  послуги надано з реєстрації книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку. Надання інших адміністративних послуг платникам податків склало 481.
  - Що ж, новацій чимало, тож яким чином, як кажуть,  "вводите в курс" платників податків?
  - Сьогодні ми робимо усе для того, щоб платники податків не відчували жодних незручностей  та були задоволені нашими послугами. З цією метою посилена роз'яснювальна робота через ЗМІ  щодо новацій в податковому законодавстві та з питань єдиного соціального внеску. Водночас   проводяться семінари, тренінги, телефонні "гарячі лінії", щоб кожен платник податків міг отримати висококваліфіковану  допомогу при адмініструванні податкових платежів. Крім того, фіскальною службою активно впроваджуються нові електронні сервіси, за допомогою яких податкова звітність подається в електронному вигляді.
  Розпитував Іван РИБА

Категорія: Газета №38 (№1091) | Додав: Roman_Zotenko (08.11.2016)
Переглядів: 15
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Реклама
 



 
Copyright R. Zotenko © 2014-2016