Меню сайту
Категорії розділу
Газета №13 (2009) [8]
Газета №16 (2009) [13]
Газета №18 (2009) [9]
Газета №19 (2009) [4]
Газета №20 (2009) [2]
Газета №21 (2009) [2]
Газета №22 (2009) [11]
Газета №23 (2009) [12]
Газета №24 (2009) [8]
Газета №25 (2009) [13]
Газета №26 (2009) [8]
Газета №28 (2009) [7]
Серпень [16]
Архів газети за серпень
Газета №35 (2009) [10]
Газета №36 (2009) [8]
Газета №38 (2009) [9]
Газета №43 (2009) [15]
Газета №44 (2009) [16]
Газета №45 (2009) [22]
Газета №48 (2009) [19]
Газета №49 (2009) [13]
Реклама
Дошка оголошень
[23.06.2017]
Запрошуємо на роботу Швей
[21.06.2017]
Продається велика 3х кімнатна квартира на Бамі з хорошим плануванням
[20.06.2017]
Продається земельна ділянка в с. Рудківці Жидачівського р-ну
[20.06.2017]
Сім’я винайме 1- або 2-кімнатну квартиру на тривалий термін.
[20.06.2017]
Куплю "Газель", "Валдай", "Соболь"
[17.06.2017]
На роботу в Польщу потрібні
[14.06.2017]
Пасажирсько-вантажні перевезення
[14.06.2017]
Запрошуємо на роботу
Статистика
Каталог статей
Головна » Статті » Архів за 2009 рік » Газета №13 (2009)

Депутатське звернення
Шановний Андрію Михайловичу!
Повторно звернутися до Вас мене змушує "відповідь" на моє депутатське звернення, надана Вами та опублікована в часописі "Вісник Розділля" від 3 квітня 2009 року № 12 (719).
  По-перше, хотів би висловити свої зауваження щодо змісту цієї "відповіді".
Хочу звернути Вашу увагу на те, що Конституцією України, зокрема ч. 2 ст. 19 визначено, що: "Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах компетенції та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України".
  Перелік повноважень депутата місцевої ради чітко визначений в Законі України "Про статус депутатів місцевих рад". На жаль, законодавець не надав повноважень депутату місцевої ради особисто вживати певних санкцій у разі виявлення порушень законності. Як представник інтересів територіальної громади, депутат місцевої ради має право лише вимагати припинення порушень та звертатися у зв'язку з цим до правоохоронних та контролюючих органів. А органи влади, їх посадові особи зобов'язані вжити заходів до усунення порушень, а в разі необхідності - до притягнення винних до відповідальності. У разі невжиття відповідних заходів керівники таких правоохоронних чи контролюючих органів, до яких звернувся депутат, несуть адміністративну чи кримінальну відповідальність.
  Саме тому факт вчинення правопорушення ( торгівля з рук у невстановлених місцях ) деякими громадянами і змусив мене звернутися до Вас, як керівника правоохоронного органу, з вимогою вжити усіх необхідних заходів щодо припинення цих правопорушень, зокрема тих заходів , які передбачені ст. 160 КпАППУ (складання протоколів про адміністративні правопорушення з подальшою передачею їх на розгляд Миколаївського районного суду). А оскільки торгівля з рук по бул. Довженка, 12-14 продовжується й надалі, а також, враховуючи те, що в матеріалі, надрукованому в часописі "Вісник Розділля " від 3 квітня 2009 року № 12 (719) за Вашим підписом, не подано інформації, яка вимагалася в моєму депутатському зверненні, то вважати це відповіддю я не можу.
  По-друге, мені не потрібні подяки ні від Вас, ні від інших посадових осіб. Разом із тим, мені не потрібні й прості відписки, на кшталт: "Виконавчим комітетом проводиться робота по недопущенню проїзду підприємцем О. Мандзієм по тротуару", надана мені міським головою ще 05.01.2009 року на моє звернення щодо постійного проїзду по тротуару вантажним мікроавтобусом, яким приватний підприємець О. Мандзій завозить товар у свій магазин по проспекту Шевченка, 32-а. А коли такі речі відбуваються ще й в присутності представників правоохоронних органів, які на зауваження, чому вони не реагують на такі факти, лише знизують плечима, то виникає запитання: яким чином така влада хоче забезпечити повагу до себе, якщо одна чи декілька осіб можуть, вибачте на слові, "покласти" на правоохоронців, на міську владу в цілому. Безкарність, як відомо, породжує вседозволеність.
Мені потрібно лише одне – конкретний результат торгівля в місцях, спеціально для цього призначених; безпечне пересування пішоходів, в тому числі й моїх дітей, по тротуарах; недопущення нищення зелених насаджень, відновлення тротуарів та інших елементів благоустрою після проведення ремонтних робіт працівниками ЗАТ «Енергія – Новий Розділ», зокрема по пр. Шевченка, 32-а, тощо.
  Хочу зі свого боку звернути Вашу увагу на те, що статтею 1 Закону України «Про міліцію» визначено, що: «Міліція в Україні – державний озброєний орган виконавчої влади, який захищає життя, здоров’я, права і свободи громадян, власність, природне середовище, інтереси суспільства і держави від протиправних посягань». А основними завдання міліції (без поділу їх на головні та «найголовніші») є: «…захист прав і свобод громадян, їх законних інтересів; запобігання правопорушенням та їх припинення;
  охорона і забезпечення громадського порядку; забезпечення безпеки дорожнього руху; 
  участь у поданні соціальної та правової допомоги громадянам, сприяння у межах своєї компетенції державним органам, підприємством, установам і організаціям у виконанні покладених на них законом обов'язків...» (ст. 2 Закону). Серед обов'язків міліції є й такі: «припиняти адміністративні правопорушення і здійснювати провадження у справах про них; виявляти причини й умови, що сприяють вчиненню правопорушень, вживати в межах своєї компетенції заходів до їх усунення: брати участь у правовому вихованні населення...» (ст. 10 Закону).
  Якщо Ви, Андрію Михайловичу, вважаєте, що припинити адмінпорушення можна без застосування "каральних" методів, то не розумію, чому цього не зроблено досі.
Щодо Вашої пропозиції залучення в цьому питанні працівників санітарно-епідеміологічної служби Миколаївського району, то вважаю, що ефекту від цього буде ще менше. Дуже сумніваюся, що лікарі СЕС будуть щоденно приїздити до Нового Роздолу для складання тих же адмінпротоколів. Скоріш за все, вони обмежаться лиш одним - буде накладено штраф на міського голову (за ст 42 КпАППУ у розмірі від шести до двадцяти п'яти н. м. д. громадян) та зобов'язано того вжити заходів по припиненню порушень. Тобто вернеться все "на круги своя".
  Не хотів би вдаватися до дискусії щодо "доброго" життя та " аморальності". Я сам торгую на ринку і хочу зауважити, що в нашому місті діє два ринки, на яких створено всі умови для здійснення цілком легальної торгівлі всіма дозволеними видами продукції, в тому числі й молочними та кисломолочними продуктами Тому й не вважаю, що вирішення питання ліквідації стихійної торгівлі є таким проблематичним
Однак, якщо Ви вважаєте, що для вирішення питання стихійної торгівлі по бул Довженка, 12-14 необхідна допомога депутатського корпусу (та моєї зокрема), то хочу запевнити Вас, що докладу всіх зусиль, в межах наданих мені повноважень, у вирішення даного питання. Тому, користуючись нагодою, хочу звернутися до міського голови п. Туза В М, та голови постійної депутатської комісії Новороздільської міської ради з питань законності та правопорядку п. Барабана М. М із проханням скликати розширене засідання постійної депутатської комісії за участю міського голови п. Туза В М, начальника МВМ п. Стефури А. М., керуючого КП "РЖС" п. Степаніщева А. С.
  Таким чином, враховуючи вищевикладене, я все ж таки наполягаю на наданні мені інформації про кількість складених працівниками Новороздільського МВМ адмінпротоколів за порушення ст. 160 КпАППУ та кількість справ, переданих на розгляд Миколаївського районного суду по даному виду правопорушень за період січень-березень 2009 року.
  Відповідь на депутатське звернення прошу надати мені в термін та у спосіб, визначений законом про статус депутата міської ради.
  З повагою П. ПЕТРАШ, депутат міської ради від НМО ВО «Свобода»
Переглядів: 452
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Реклама
 




Адреса редакції:  81652, м. Новий Розділ, Львівської обл., вул. Грушевського, 37.
Видається з 1990 року. Газета виходить щоп’ятниці.
Реєстраційне свідоцтво 
ЛВ № 102 від  4 березня 1994 р.
Тел. (03261) 3-12-89

 
Copyright "Вісник Розділля" © 2014-2017